در این پست به معرفی یکی از منحصر به فردترین خدمات سئوبلک ینی “خرید بک لینک edu” برای شما عزیزانی که میخواهید رتبه سایت خود را افزایش دهید میپردازیم.
ابتدا به معرفی یکی از قوی ترین بک لینک ها ینی بک لینک edu میپردازیم و تاثیراتی که بر رتبه سایت شما دارد را بیان میکنیم. با سئوبلک همراه باشید.
شما هم مشکل افزایش رتبه در گوگل دارید؟
امروزه قرار گرفتن در نتایج بالای گوگل میتواند کسب و کار شما را متحول کند. خوب است بدانید گاها حتی فقط یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر بودن میتواند ماهانه میلیونها تومان سود بیشتری را نصیب شرکت شما نماید. ما در شرکت عصر رایانه دارای یک تیم تخصصی بهینه سازی سایت و سئوی بسیار مجرب و با دانش به روز هستیم که امکان ارائه برترین خدمات در زمینه سئو از کوچکترین سایتها تا بزرگترین سایتهای تجاری را داریم.
اگر فکر میکنید کسب و کار شما جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو ندارد سرویسهای سئوی ما میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر شما هم از قدرت بک لینکها در سئو و رتبه گوگل اطلاع دارید، ما سرویسهای ویژه خرید بک لینک دائمی با کیفیت را به شما توصیه میکنیم. بک لینک های ارائه شده توسط ما بصورت دائمی بوده و هرگز حذف نخواهند شد و شما نیاز به پرداخت ماهانه و … ندارید.
بک لینک زمانی خوب است که منبع آن با کیفیت باشد و از سایتهای با کیفیت و مورد اعتماد گوگل ارسال شده باشد. گوگل سایتها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند پیج رنک ، قدرت دامنه، میزان اعتماد و … دسته بندی می کند. یکی از این فاکتورها پسوند دامنه هاست. دو پسوند edu و gov مورد اعتماد ترین سایتها از نظر گوگل هستند، چرا که گوگل میداند صاحبان این سایتها اشخاص نبوده و این سایتها متعلق به ارگانهای دولتی (پسوند gov) و یا موسسات آموزشی (پسوند edu) می باشند. بنابراین داشتن بک لینک از اینگونه سایتها در اعتبار سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد.
در این سرویس سئو ما برای شما 100 بک لینک با کیفیت و با قدرت بالا از این گونه سایتها ارائه میکنیم که میتواند در رتبه گیری سایت شما بسیار تاثیر گذار باشد و اعتماد گوگل را به سایت شما بطور ویژهای افزایش دهد.
علت اهمیت بک لینک های edu و gov چیست؟
سایتهایی که با دامنه edu هستند، مخفف education یا همان آموزشی هستند و سایتهای با دامنه gov در واقع مخفف Government به معنی دولت یا دولتی هستند. دریافت بک لینک از این سایتها برای گوگل و موتور های جستجو ارزش ویژه ای دارد، چرا که بک لینک گرفتن از این سایتها کار آسانی نیست و دوم اینکه بک لینکهای edu و gov از نظر گوگل می تواند یک منبع طبیعی و واقعی و بدور از اسپم برای سایتهای با ارزش باشند.
بک لینک های EDU و GOV از ارزش بالایی نزد موتورهای جستجو برخوردار میباشند.به دلیل اینکه مالکین این نوع دامنه ها معمولا دانشگاه ها و مراکز دولتی میباشند به همین دلیل لینک گرفتن از این سایت ها به نوعی تایید سایت شما از طرف سایت های معتبر بوده و این موضوع برای موتورهای جستجو نیز مهم میباشد که در نهایت منجر به افزایش رنک شما در نتایج جستجو خواهد شد.
بک لینکهای edu آنقدر ارزش خاصی در بین بقیه بک لینکها دارند که سایتها و نرم افزارهای آنالیز بک لینک، تعداد بک لینکهای edu یک سایت را هم بطور مجزا نمایش می دهند. یعنی پس از بررسی یک سایت، مثلا بررسی میکنند که این سایت 200 بک لینک دارد و 20 بک لینک edu هم دارد.
این پکیج اقتصادی 100 بک لینک EDU را شامل میشود. همه این بک لینک ها به صورت دستی و کاملا طبیعی ایجاد شده و از این نظر کاملا امن میباشند. علاوه بر این، انکر تسکت های استفاده شده در ساخت بک لینک نیز کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل خواهد بود تا خطر پنالتی شدن، سایت شما را تهدید نکند.
ویژگیهای این سرویس منحصر بفرد:
به علت اینکه این لک لینک ها در سایت های خارجی ساخته میشوند؛ احتمال حذف آن ها وجود دارد. در نتیجه تعداد 20 عدد بیشتر برای اطمینان بیشتر ساخته میشود.
تمامی دامنه ها از پیج رنک و قدرت AUTHORITY بسیار بالایی برخوردارند.
100% از نظر الگوریتمهای گوگل پاندا، پنگوئن و هامینگبرد امن می باشند.
تمامی بک لینکها کاملا طبیعی بوده و اکثرا بصورت Dofollow میباشند.
بعد از ایجاد بک لینک ها و اتمام کار، یک فایل اکسل که حاوی تمامی بک لینک های ایجاد شده است، برایتان ارسال خواهد گردید.
نکات لازم در ثبت سفارش این پکیج بک لینک
شما میتوانید بعد از پرداخت مبلغ پکیج ۱ الی ۱۰۰ کیورد برای ما ارسال کنید.
به دلیل انگلیسی بودن سایت ها، کیوردهای ارسالی شما نیز باید انگلیسی باشند(معادل انگلیسی کیوردها)
مدت زمان ایجاد بک لینک ها ۷ الی ۱۰ روز کاری میباشد.
برای سفارش پکیج خرید با شماره 09176746951 تماس حاصل فرمایید.
قیمت خرید بک لینک edu
قیمت خرید پکیج 100 عدد بک لینک eduبا 50% تخفیف تنها 2$(دلار) میباشد. با توجه به قیمت دلار در سال 98 قیمت این بسته حدود 20 الی 30 هزار تومان میباشد. پرداخت به صورت ریالی و با کارت هابی عضو شتاب صورت میگیرد.
الگوریتم دزد دریایی گوگل یا همان الگوریتم Pirate گوگل یکی دیگر از الگوریتم های گوگل است است که تیم سئو بلک تصمیم دارد ب طور جامع راجب ان توضیح دهد. در این مقاله علاوه بر این که این الگوریتم را تعریف میکنیم و دلیل نام گذاری ای الگوریتم را بیان میکنیم. به شما عزیزان توضیح میدهیم که چه سایت هایی را جریمه میکند و باید چه اقداماتی برای جلوگیری از جریمه این الگوریتم انجام دهیم.
الگوریتم Pirate در اوت سال ۲۰۱۲ برای نتایج جستجوی گوگل اجرا شد. در اصل وظیفه الگوریتم دزدان دریایی تشخیص و شناسایی وب سایت اصلی از وب سایت کپی بردار است. این الگوریتم در اکتبر 2014 به روز رسانی شده ولی با این حال هنوز هم ضعف های در آن دیده می شود. عملکرد این الگوریتم بیشتر در سطح صفحه است و سبب می شود رتبه صفحه کپی کار افت نماید، و تاثیر آنچنانی بر دامنه اصلی ندارد.
نکته:الگوریتم دزدان دریایی باعث حذف صفحات کپی بردار نمیشود بلکه فقط رتبه آنها را کاهش میدهد در اصل الگوریتم Pirate قصد دارد سایت اصلی را در نتایج بالاتر از سایت های کپی کننده قرار دهد.
گوگل همیشه توصیه میکند مطالب جدید و پر محتوا بری مخاطبان ارائه کنید و از کپی مطالب دیگران خودداری کنید، به همین سبب برای مبارزه با کپیبرداری این الگوریتم را در نتایج جستجو اجرا کرده است.
این الگوریتم برای سایت های که تولید محتوا انجام میدهند بسیار مفید و امیدبخش است.
تشخیص و شناسایی کپی بودن مطلب از سایر وب سایت ها از نظر الگوریتم دزدان دریای ، ارتباط مستقیمی با رتبه اعتماد ، سابقهی وب سایت ،لینک های ورودی و زمان انتشار مطالب دارد . به صورتی که اگر مطلبی را شما منتشر کنید و بلافاصله در سایر سایت های دیگر ، مطلب شما درج شود ، اگر آن سایت ها دارای دامنه قوی از نظر بک لینک ، لینک داخلی و رتبه اعتماد نسبت به سایت شما باشد . احتمال تشخیص اشتباه گوگل بالا خواهد رفت.
لگوریتم دزد دریایی یا همان Pirate گوگل در آگوست 2012 توسط گوگل معرفی شد.هدف گوگل از نام گذاری این الگوریتم به نام دزد دریایی به این دلیل بوده است که اینترنت و صفحات وبسایت ها را همچون دریا درنظر گرفته که صاحبان وبسایت ها ، طراحان و متخصصین آنها ملوانان کشتی و سرنشینان کشتی نیز همان کاربران وبسایت ها می باشند که دزدان دریایی تمام ثروت آنها را غارت کرده و می دزدند…ثروت کشتی آنان(وبسایت)چیست؟؟ ثروت و سرمایه ی یک وبسایت همان محتوایی است که توسط عوامل یا کاربران آن تولید می شود.درواقع هدف گوگل از این الگوریتم جلوگیری از کپی مطالب وبسایت ها و جلوگیری از نقض قوانین کپی رایت است.با نام گذاری این الگوریتم و اعمال آن برروی وبسایت ها به سایر وبسایت ها و سارقان محتوا هشدار می دهد که نباید مطلبی را از وبسایت دیگر کپی کرده و در سایت خود قرار دهند.
این الگوریتم به شدت با سارقان مبارزه کرده و آنها را شناسایی می کند اما برخلاف الگوریتم های دیگر ، متخلفین پس از شناسایی جریمه نخواهند شد بلکه جایگاه و رتبه بندی آنها در نتایج موتورهای جستجو تغییر خواهد کرد به طوری که این الگوریتم وبسایت اصلی را شناسایی کرده و وبسایت های خاطی را نیز شناسایی می کند و سپس رتبه بندی بهتر را به تولید کننده اصلی محتوا داده و سایر وبسایت ها با افت شدید رتبه مواجه خواهند شد.
بنابراین برای اینکه از این الگوریتم دزد دریایی گوگل در امان بمانید سعی کنید خودتان محتوای باکیفیت و مفید برای کاربرانتان تولید کنید تا علاوه بر جلب رضایت کاربران وبسایت خود از افت جایگاه وبسایتتان نیز پیشگیری کنید. اگر دقت کرده باشید از ابتدا تا به اینجا در همه ی مطالبی که درمورد سئو صحبت کردیم ، تولید محتوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین به این نکته ی مهم توجه کنید که تولید محتوای بهینه و کاربر پسند از جایگاه ویژه ای در تکنیک های سئو برخوردار است.
الگوریتم دزد دریایی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟
با افزایش بی قانونی و کپی منابع سایت های دیگر توسط کاربران، شکایت ها و گزارش ها علیه سایت های کپی کار روز به روز بیشتر میشد. تعداد این گزارشات دیگر به حدی رسیده بود که گوگل توانایی بررسی و پاسخ گویی به همه آن ها را نداشت. به همین دلیل گوگل این وظیفه را بر عهده الگوریتم دزد دریایی گذاشته است که به گزارشات و شکایت ها بر علیه سایت های کپی کار رسیدگی می کند.
الگوریتم دزد دریایی گوگل در زمان بررسی مطالب سایت ها، به زمان انتشار محتوای مورد نظر در سایت ها توجه می کند و سایتی که در ابتدا آن محتوا را منتشر کرده است، صاحب اصلی مطالب است. در حقیقت هدف الگوریتم دزد دریایی این است که سایت های کپی کار را در صفحه نتایج، پایین تر از سایت اصلی قرار دهد. الگوریتم دزد دریایی گوگل پس از آپدیت دوم خود در سال ۲۰۱۴ عملکرد بسیار خوبی پیدا کرد و اکنون خیلی بهتر از قبل، سایت های کپی کار را از سایت های اصلی تشخیص می دهد. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید، تعداد درخواست های ثبت شده برای حذف صفحات دارای محتوای کپی، از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ روز به روز در حال افزایش است که پس از آپدیت دوم الگوریتم دزد دریایی، برای مدت بسیار کوتاهی به بیشترین مقدار خود رسیده و سپس کاهش یافته است.
اما سوال اینجاست که الگوریتم دزد دریایی گوگل پس از تشخیص سایت های کپی کار با آن ها چه کار می کند؟ آیا همه آن ها جریمه می شوند؟ پاسخ این سوال خیر است! همه سایت های کپی کار جریمه نمی شوند بلکه حتی برخی از آن ها افت رتبه پیدا می کنند و برخی حدودا هیچ تاثیری نمی گیرند. سایت های کپی کار نیز چند نوع هستند؛
سایت هایی که تمام مطالب خود را از یک سایت مشخص دیگری کپی کرده اند
سایت هایی که تمام محتوا های آن ها کپی است اما از چندین سایت مختلف
سایت هایی که فقط بعضی از منابعشان کپی است
و در آخر سایت هایی که فقط چند جمله محتوای کپی دارند
در موارد بالا، مورد ۴ ام بر عهده الگوریتم پاندا و رسیدگی به موارد ۱ و ۲ و ۳ بر عهده دزد دریایی گوگل است. رفتار الگوریتم دزد دریایی گوگل برای موارد اول و دوم یکسان است. تنها تفاوتی که بین مورد اول و دوم مشاهده می شود این است الگوریتم دزد دریایی گوگل صفحه سایت ها را مورد هدف قرار می دهد و کاری با دامنه سایت شما ندارد
چگونه از جریمه دزد دریایی گوگل در امان بمانیم؟
تا به اینجا باید دلیل جریمه شدن وبسایت ها توسط الگوریتم دزد دریایی گوگل را می دانستید. راه کار های بسیار ساده ای وجود دارند که سایت شما را از جریمه شدن توسط الگوریتم دزد دریایی گوگل در امان نگاه می دارند. دو نکته ای که در زیر آورده شده اند را حتما رعایت کنید تا دزد دریایی گوگل کاری به کار سایت شما نداشته باشد.
محتوا پادشاه است! این جمله را شاید در خیلی از جاها دیده باشید و اصلا به عمق ماجرا پی نبرده باشید.
باید خدمتتان عرض کنیم که محتوا واقعا پادشاه است حتی برای الگوریتم دزد دریایی! اگر با الگوریتم های گوگل آشنایی داشته باشید در می یابید که بیشتر الگوریتم ها بر روی محتوای سایتتان مانور می دهند! یعنی دنبال بهانه و عیبی داخل محتوای سایتتان هستند تا رتبه سایت شما را کاهش داده و یا سایت را جریمه کنند. اینکه شما برای وبسایت خود محتوای جدیدی تولید کنید امری بسیار مهم در سئو محسوب می شود.
چیزی را که خودتان درک می کنید، بنویسید و در سایت قرار دهید. مطمئن باشید که گوگل برای محتوایی که خودتان تولید کرده اید، ارزش بسیار زیادی قائل است حتی اگر ناقص تر از سایت های دیگر باشد. سایت های بسیاری هستند که هدف محتوایشان یکی است و همه محتوای یکسانی دارند که تنها تفاوت آن ها در جمله بندی محتوایشان است. “الگوریتم دزد دریایی گوگل” پس از اینکه توسط عاملی گزارش شدید با بررسی سایت شما می تواند کپی بودن محتواهایتان را تشخیص دهد.
۲. ذکر منبع را فراموش نکنید
اگر تا به حال محتوایی تولید کرده باشید حتما این مورد را تجربه کرده اید که گاهی اوقات به هنگام تولید محتوا ناچار به استفاده از تصاویر و یا ویدیو های تولید شده توسط سایت های دیگر هستیم و بدون آن تصاویر و ویدیوها نمی توانیم منظور و هدف مطلب را به درستی برسانیم. هر زمان که با اینگونه موارد روبرو شدید به هیچ عنوان ذکر منبع را فراموش نکنید و در پایان مقاله تان حتما منبع محتوایی که از آن استفاده کردید را ذکر کنید. بیشترین سایت هایی که توسط الگوریتم دزد دریایی گوگل جریمه می شوند نیز بخاطر استفاده از منابع دیگران بدون ذکر منبع می باشد. اگر دقت کنید سایت هایی که منبع را ذکر می کنند، از محبوبیت بیشتری در میان مردم برخوردار بوده و همچنین مورد اعتماد کاربران بسیاری قرار می گیرند.
رعایت دو مورد بالا در جهت سازش با دزد دریایی گوگل واجب هستند.
در این مقاله به معرفی 100 ایده تولید محتوا برای اینستاگرام میپردازیم. با سئوبلک همراه باشید
100 ایده تولید محتوا برای اینستاگرام
پیج اینستاگرام شخصی
در مورد هر چیزی که در زندگی خود دارید مطلبی بنویسید. مطالب سرگرم کننده بنویسید و در اختیار افراد قرار دهید.
اینستاگرام شرکتی
شما می توانید یک اینستاگرام برای کسب وکار خود ایجاد کنید و آن را از طریق رسانه های اجتماعی ترویج دهید.
اینستاگرامی برای ارائه نحوه انجام کارها
شما می توانید یک اینستاگرام طراحی کنید و از آن برای توضیح کارهای مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید یک اینستاگرام ایجاد کنید و نحوه برنامه نویسی را آموزش دهید.
اینستاگرام مرور و بررسی
اگر قصد دارید یک اینستاگرام ایجاد کنید می توانید آن را به مرور و بررسی موارد مختلف اختصاص دهید. مثلا می توانید کتاب هایی که در فروشگاه های آنلاینی همچون آمازون وجود دارد را بررسی کنید و از کاربران بخواهید تجربیات خود را بیان کنند.
پیج اینستاگرام ماجراجویانه
شما می توانید همه سفرهای ماجراجویانه خود را به صورت مستند در آورید . تجربیاتی که در این سفرها به دست می آورید را بنویسید و به اشتراک بگذارید. از یک دوربین حرفه ای برای ایجاد تصاویر پیج اینستاگرام استفاده کنید.
اینستاگرام حوزه کاری
یک موضوع خاص ایجاد کنید و تنها در مورد آن مطلب بنویسید. این دقیقا همان چیزی است که بیشتر افراد به دنبال آن هستند.
نمایش آنلاین نمونه کارها
شما می توانید طرح ها، تصاویر و سایر استعدادهای خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید.
پیج اینستاگرام توسعه و گسترش بازی ها
پیج اینستاگرامی را برای ایجاد بازی های مختلف ایجاد کنید و فرایند توسعه آن را بیان کنید. از این طریق می توانید فالوورها و طرفداران وفاداری را به دست آورید.
یک اینستاگرام ایجاد کنید و نقاشی های خود را به فروش برسانید. شما می توانید نسخه دیجیتال نقاشی های خود را با قیمت کمتری بفروشید.
اینستاگرامی برای ارائه روش های صرفه جویی در هزینه ها
شما می توانید یک اینستاگرام ایجاد کنید و روش های صرفه جویی در هزینه ها را آموزش دهید. این مطالب به درد دانشجویان و زنان خانه دار می خورد.
اینستاگرام آموزش طراحی
شما می توانید ویدئوهای آموزشی برای طراحی ایجاد کنید و آن را بفروشید.
اینستاگرام بازی های ویدئویی
زمانی که بازی محبوب خود را انجام می دهید از صفحه نمایش خود فیلمبرداری کنید و آن را در اینستاگرام خود به نمایش بگذارید.
اینستاگرام تعبیر رویا
اینستاگرامی ایجاد کنید و به دیگران اجازه دهید خواب خود را در آن بیان کنند. شما می توانید خواب این افراد را تعبیر کنید. البته اگر مهارت کافی در انجام اینکار ندارید بهتر است زیاد درگیر نشوید.
اینستاگرام آموزش موسیقی
شما می توانید در پیج اینستاگرام یا اینستاگرام خود در مورد موسیقی صحبت کنید.
پیج اینستاگرامی برای پرسش سوالات
اینستاگرامی ایجاد کنید و به افراد اجازه دهید سوالات خود را بپرسند. شما نیز می توانید به این سوالات پاسخ دهید.
اگر خودتان نیز اضافه وزن دارید و می خواهید وزن کم کنید بهتر است اینستاگرامی با همین مضمون ایجاد کنید. زمانی که شروع به کاهش وزن می کنید همه چیز را یادداشت کنید و کارهایی که انجام می دهید را بنویسید.
اینستاگرامی برای جمع اوری تصاویر
شما می توانید اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن تصاویر مختلفی از کتاب ها و مجلات را در آن به نمایش بگذارید. از افراد بخواهید تصاویر جذاب را در اختیار شما قرار دهند.
اینستاگرامی برای توضیح مراسم عروسی
شما می توانید یک اینستاگرام ایجاد کنید و همه مواردی که برای برگزاری یک عروسی خوب نیاز است را لیست کنید. اگر اینستاگرام موفقی داشته باشید می توانید از تبلیغات موجود نیز بهره مند شوید.
اینستاگرام آنلاین برای ویدئوی ورزشی
شما می توانید ویدئوهای ورزشی همچون دوچرخه سواری را در اینستاگرام قرار دهید و افراد را به انجام تمرینات ورزشی تشویق نمایید.
اینستاگرام بهترین ها
در مورد بهترین های هر کدام از حوزه های کاری مطلب بنویسید.
کارت های مختلف بازی
اینستاگرامی را برای نمایش کارت های محبوب خود اختصاص دهید.
اینستاگرام راهنمای مشاغل
این گونه اینستاگرام ها می تواند طرفداران زیادی داشته باشد. شما می توانید راهنمایی های مفیدی برای مشاغل مختلف ایجاد کنید. یک کتاب الکترونیکی در این زمینه تهیه کنید و بفروشید.
اینستاگرام آموزشی برای کودکان
یک اینستاگرام آموزش الکترونیکی برای کودکان راه اندازی کنید.
اینستاگرام منبع برای اینفوگرافیک ها
یک اینستاگرام مفید و منحصر به فردی برای اینفوگرافیک های دیجیتال ایجاد کنید.
آموزش خوانندگی
در دنیای امروز، خوانندگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر بتوانید اینستاگرامی با این مضمون تهیه کنید بسیار موفق خواهید بود.
اینستاگرامی را با امکان نظرسنجی و رای گیری ایجاد کنید تا به دیگران آموزش دهید.
اینستاگرام آموزشی
یک اینستاگرام ایجاد کنید و در آن به افراد کمک کنید در امتحان های مختلف موفق شوند.
اینستاگرام پیاده روی
در دنیای پرمشغله امروز، افراد فرصت زیادی برای ورزش کردن ندارند. شما می توانید یک اینستاگرام طراحی کنید و برنامه پیاده روی را در آن منتشر کنید. از افراد بخواهید اینکار را در مکان زندگی خود انجام دهند.
مقایسه محصولات و خدمات
در مورد محصولات و خدمات یکسان صحبت کنید و آن ها را با هم مقایسه نمایید. برای بررسی محصولات شرکت ها از آن ها پول بگیرید.
لیست منابع مفید
اینستاگرامی را ایجاد کنید و در آن تمامی منابع مورد نیاز افراد را بگنجانید. در این شرایط ترافیک خوبی به دست خواهید آورد و رتبه بالایی در موتورهای جستجو خواهید داشت.
اینستاگرام اوریگامی
تصاویر مرحله به مرحله از کار خود بگیرید . یک کتاب از اوریگامی های مختلف تهیه کنید و بفروشید.
اینستاگرام تاریخچه شرکت ها
در مورد تاریخچه شرکت ها و نحوه ظهور هر کدام صحبت کنید.
اینستاگرام عیب یابی
یک موضوع خاص انتخاب کنید و در آن حوزه متخصص شوید. سپس در عیب یابی و برطرف کردن مشکلات موجود در آن حوزه به افراد کمک کنید.
اینستاگرام مد و فشن
در مورد استایل ها و نکات مرتبط با آن صحبت کنید. گرایش های جدیدی که در حوزه مد و فشن وجود دارد را بیان نمایید.
انجمن
یک انجمن ایجاد کنید و در آن با سایر افراد بحث و تبادل نظر داشته باشید.
اینستاگرام شعر و ادبیات
شعرهای خود را به صورت آنلاین منتشر کنید و با سایر افراد به اشتراک بگذارید.
آهنگسازی
شما می توانید استعداد خود در عرصه موسیقی و آهنگسازی را با سایر افراد به اشتراک بگذارید.
اینستاگرامDonation
یک اینستاگرام ایجاد کنید، داستانی جذاب تولید نمایید و از افراد بخواهید از شما حمایت کنند.
اینستاگرام ارائه و نمایش تجربیات
اینستاگرامی را ایجاد کنید و در آن از تجربه های خویش بگویید. از سایر افراد نیز بخواهید تجربه های خود را با شما در میان بگذارند.
از آنجایی که بازاریابی آنلاین رشد خوبی در سال های اخیر داشته است، شما می توانید یک اینستاگرام راه اندازی کنید و از طریق آن خدمات بازاریابی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
اینستاگرام آموزش نواختن گیتار
بیشتر افراد دوست دارند نواختن گیتار را یاد بگیرند اما زمان کافی برای حضور در کلاس را ندارند. اگر مهارت کافی در نواختن گیتار دارید بهتر است ویدئوهای آموزشی را ضبط کنید و آن را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهید.
نکاتی برای ثروتمند شدن
سعی کنید در اینستاگرام خود نکات و ترفندهای مرتبط با ثروتمند شدن را بیان کنید. مطمئن باشید افراد زیادی به این موضوع علاقه مند هستند.
اینستاگرامی برای جمع آوری تمبر
اگر شما نیز طرفدار تمبر هستید و آن را جمع آوری می کنید پس می توانید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید. اینستاگرامی طراحی کنید و در آن تمبرهای قدیمی و مدرن را به نمایش بگذارید.
فروش اپلیکیشن
اگر برنامه نویس هستید و می توانید اپلیکیشن های مفیدی بنویسید همین امروز دست به کار شوید. یک اینستاگرام ایجاد کنید و اپلیکیشن های طراحی شده را به فروش برسانید.
اینستاگرام حیوانات
اگر به حیوانات علاقه مند هستید می توانید اینستاگرامی در این مورد ایجاد کنید.
اینستاگرام معرفی افراد مشهور
یک اینستاگرام ایجاد کنید و محتوای آن را به معرفی افراد مشهور اختصاص دهید. شما می توانید مطالبی در مورد زندگی این افراد بنویسید و تصاویر آن ها را به نمایش بگذارید.
اینستاگرام مرتبط با حوزه سیاست
یک اینستاگرام ایجاد کنید و در آن محتوای مرتبط با سیاست را منتشر کنید و جریانات موجود را شرح دهید. این حوزه نیز طرفداران خود را دارد.
آموزش زوربینگ
در این اینستاگرام می توانید ورزش زوربینگ را به دیگران یاد بدهید و فایل های ویدئویی سرگرم کننده از آن منتشر کنید.
اینستاگرام آرزوها
اینستاگرامی را ایجاد کنید و در آن از بازدید کنندگان خود بخواهید آرزوهای خود را بیان کنند.
اینستاگرام رترو
یک اینستاگرام به سبک رترو ایجاد کنید که در آن با حرکت موس دانه های برف بر روی صفحه نمایش می ریزد یا افکت های دیگری در آن به نمایش در می اید. چنین اینستاگرام هایی می تواند برای بیشتر افراد جذاب باشد.
اینستاگرام مرتبط با مواد غذایی
شما می توانید اینستاگرامی را در مورد مواد غذایی و ارزش آن ها بنویسید. غذاهایی که هر روز درست می کنید را در اینستاگرام خود قرار دهید. دستور پخت آنها را بنویسید. این اینستاگرام می تواند یک اینستاگرام کامل برای طرفداران مواد غذایی باشد.
اینستاگرام ایده های نو
اینستاگرام شما می تواند در برگیرنده ایده های ناب و تازه ای باشد که از طرف دیگران پیشنهاد می شود. می توانید از بازدید کنندگان خود بخواهید ایده های خود را برای شما ارسال کنند.
اگر رابطه خوبی با زبان های خارجی دارید می توانید اینستاگرامی برای آموزش زبان های خارجی ایجاد کنید. به افراد نحوه صحبت کردن و نوشتن به یک زبان دیگر را آموزش دهید. چالش های موجود را نشان دهید، مسیری برای یادگیری ارائه کنید و فرایند آموزشی منسجمی در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهید.
پیشنهاد و ارائه کمک
اینستاگرامی بسازید و در آن افراد را تشویق کنید راه حلی برای مشکلات دیگران ارائه کنند.
یک اینستاگرام جامع راه اندازی کنید و در آن ۱۰۰ اینستاگرام برتر یک حوزه را معرفی نمایید.
تشویق هکرها به هک نکردن
اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن هکرها را تشویق کنید دست از هک کردن اینستاگرام های دیگران بردارند.
ماهیگیری
اگر به ماهیگیری علاقه مند هستید، اینستاگرامی راه اندازی کنید و در آن ترفندها و نکاتی را در این زمینه بیان کنید. اگر برایتان مقدور بود فایل های ویدئویی از نحوه ماهیگیری را در اینستاگرام قرار دهید.
برقراری صلح در جهان
یک اینستاگرام راه اندازی کنید و در آن در مورد صلح جهانی و روش های دستیابی به آن صحبت کنید.
آموزش بافتنی
اگر شما نیز به این حوزه علاقه مند هستید و مهارتی در بافتن دارید همین امروز دست به کار شوید. تصاویر را به صورت مرحله به مرحله آپلود کنید و آموزش های لازم را ارائه دهید.
دوستداران گربه
اینستاگرامی را ایجاد کنید که در آن تصاویر مرتبط با گربه و نحوه نگهداری از آن قرار می گیرد.
گردآوری مطالب مختلف
اینستاگرامی ایجاد کنید و همه مطالب مرتبط با یک حوزه خاص را در آن جمع آوری کنید. محتوای شما ممکن است تصویری، متنی، ویدئویی و صوتی باشد.
پایدار نگه داشتن یک رابطه
بیشتر افراد در روزهای ابتدایی ازدواج، رابطه خوبی با همسر خود دارند اما در اثر گذشت زمان این رابطه کمرنگ تر می شود. اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن نکاتی را برای پایداری بیشتر یک رابطه بیان کنید. نکات همسرداری را نیز به اینستاگرام خود اضافه کنید.
پیاده روی و کوهنوردی
اگر جزو افرادی هستید که به پیاده روی و کوهنوردی علاقه دارند، بهتر است یک اینستاگرام ایجاد کنید و تصاویر نابی از لحظات مختلف بگیرید و در اینستاگرام بگذارید. افراد را به پیاده روی و کوهنوردی تشویق کنید.
آموزش باغبانی و کشت گیاه
برای افرادی که علاقه مند باغبانی هستند این گزینه می تواند عالی باشد.
یادگاری
اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن تصاویر یادگاری های خود را قرار دهید. می توانید از بازدید کنندگان خود بخواهید تصاویر خود را آپلود کنند.
ترفندهای دکوراسیون منزل
در این اینستاگرام می توانید ترفندهای دکوراسیون منزل را بیان کنید. خانم های خانه دار علاقه زیادی به این گزینه دارند پس می توانید بازدید کننده خوبی جمع کنید.
نکات عکاسی حرفه ای
اگر عکاس حرفه ای هستید، یک اینستاگرام ایجاد کنید و در آن نکات و ترفندهای مرتبط با عکاسی را منتشر کنید.
اینستاگرام طرفداران داستان و فیلم های سینمایی
می توانید داستانی در مورد فیلم ها و کتاب های مورد علاقه خود بنویسید.
جمع آوری سوالات و پاسخ در ویدیو
یکی از کارهای جالبی که برای محتواسازی در اینستاگرام میتوان انجام داد این است که سوالات مخاطبان خود را در زمینه کسبوکارتان جمع آوری کنید و سپس در یک ویدیوی چند دقیقهای به تمامی سوالات پاسخ دهید.
برای جمع آوری سوالات هم میتوانید از تجربه خودتان استفاده کنید، هم میتوانید از کامنتهایی که تا الان دریافت کردهاید استفاده کنید و یا یک استوری منتشر کنید و از کاربران بخواهید تمام سوالاتشان را از شما بپرسند.
پیج اینستاگرام پینت بال
یک دوربین بر روی سر خود نصب کنید و فیلم خود را به هنگام بازی پینت بال ضبط کنید. این فیلم را در اینستاگرام خود آپلود کنید.
طوری بنویسید انگار شخص دیگری هستید و طرفدار بدست آورید.
اینستاگرام تحقیقاتی
در مورد یک موضوع خاص تحقیقات گسترده ای انجام دهید و به جزییات آن بپردازید.
اینستاگرام من بامزه هستم
از خودتان عکس بگیرید و در اینستاگرام قرار دهید. از افراد بخواهید به تصاویر شما رای بدهند.
قایق سواری
اگر قایق سوار حرفه ای هستید و به ماجراجویی در آب علاقه دارید تصاویر سرگرم کننده ای ایجاد کنید و در اینستاگرام بگذارید.
انتشار داستان و رمان
نویسندگی حرفه بسیار جذابی است. اگر استعداد نوشتن دارید همین امروز دست به کار شوید. داستان های طولانی و رمان های جذاب بنویسید و در اینستاگرام خود منتشر کنید.
تعمیر لوازم برقی
اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن نکات و ترفندهای مرتبط با تعمیر لوازم برقی را قرار دهید.
استاپ موشن
استاپ موشن یکی از تکنیکهای انیمیشن سازی است که در آن شی را فریم به فریم حرکت داده و تصویر آن را توسط دوربین ضبط میکنند. اینستاگرامی را برای اینکار ایجاد کنید و تصاویری را در این مورد منتشر کنید.
اینستاگرام شما می تواند نکاتی را برای افزایش وزن ارائه کند.
یافتن طلا
اگر به کار حفاری علاقه مند هستید اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن نحوه به دست آوردن طلا را بیان کنید.
وام گرفتن از دیگر محتواها و تولید آنها در اینستاگرام
یکی دیگر از روشهای جالب برای تولید محتوا در اینستاگرام، وام گرفتن از دیگر محتوایتان است. اگر شما در سایتتان محتوایی منتشر کردهاید که بازخورد خوبی داشته، بسیار عالی، میتوانید همان محتوا را در قالب یک محتوای اینستاگرامی تهیه کنید.
طرح کیک
افرادی که در آشپزی و طراحی کیک مهارت دارند می توانند از این گزینه استفاده کنند.
اینستاگرام مذهبی
جامعه ای را به صورت آنلاین ایجاد کنید و در آن مطالب مرتبط را منتشر نمایید.
کپی کردن ایده های دیگران
این گزینه اگرچه زیاد جالب نیست اما می توانید از ایده های دیگران استفاده کنید و اینستاگرام خود را با کمی تغییر ایجاد کنید.
دستور پخت شام
بیشتر افراد زمانی که می خواهند شام خود را آماده کنند ایده ای در ذهن ندارند. شما می توانید مشکل این افراد را حل کنید. اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن دستور پخت غذاهای مختلفی که مناسب شام است را ارائه نمایید. از غذاها عکس بگیرید و در اینستاگرام قرار دهید.
تست کوررنگی
اینستاگرامی را ایجاد کنید که در آن تست کوررنگی ایجاد می شود.
اینستاگرام تبلیغاتی
فضای تبلیغاتی را در اینستاگرام خود به فروش برسانید.
اینستاگرام مدیتیشن
تمرینات مرتبط با مدیتیشن را در اینستاگرام خود بیان کنید.
اینستاگرام نقل قول ها
اینستاگرامی را ایجاد کنید و در آن نقل قول افراد مختلف را بیان کنید.
سرنوشت خود را انتخاب کنید
پیج اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن مسیرهای مختلفی را در انتهای هر صفحه در اختیار افراد قرار دهید. آنها باید مسیری را انتخاب کنند. هر مسیر سرنوشت متفاوتی برای آنها خواهد داشت. در هر بازی، نتایج متفاوتی در اختیار آنها قرار دهید.
اینستاگرام خبری
آخرین اخبار حوزه های مختلف را در اختیار بازدید کنندگان خود قرار دهید. در این شرایط ترافیک زیادی به سمت اینستاگرام سرازیر خواهد شد.
نمایش نظرات مشتریان
در هر کسبوکاری مشتریان نظراتی را برای شما ارسال میکنند. گاه در دایرکت گاه در کامنت اینستاگرام و گاه از طریق بخش کامنت در سایت نظراتشان را برای شما ارسال میکنند.
این نظرات منبع خیلی خوبی برای تولید محتوا هستند، شما میتوانید نظرات مثبت مشتریانتان را به صورت استوری به مخاطبان خود نمایش دهید، به این شکل محتوایی تولید کردهاید که موجب افزایش اعتماد کاربران به شما خواهد شد.
توجه: اگر دقت داشته باشید هر محتوا با هدف خاصی منتشر میشود و اثرگذاری خاص خودش را دارد. هیچ محتوایی صرفا برای رفع تکلیف منتشر نمیشود.
نجوم
اگر به دنیای کهکشان ها و ستاره ها علاقه مند هستید این ایده برای شما ایجاد شده است. همین امروز دست به کار شوید. یک اینستاگرام ایجاد کنید و مطالب و تصاویر مرتبط با نجوم را در آن بگنجانید.
شجره نامه خانوادگی
شجره نامه خانوادگی خود را ایجاد کنید و با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.
تعطیلات
اینستاگرامی برای تعطیلات ایجاد کنید و در آن کارت پستال های الکترونیکی به فروش برسانید.
نحوه استفاده از تیر و کمان
اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن نحوه ساخت کمان و تکنیک های تیراندازی را آموزش دهید.
بازی زامبی
اینستاگرامی برای ارائه این بازی ایجاد کنید.
اینستاگرام ورزشی
اینستاگرامی ایجاد کنید و در مورد ورزش های مختلف مطلب بنویسید.
فروشگاه آنلاین
اگر محصولی برای فروش دارید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.
فروش قالب اینستاگرام
اگر طراح اینستاگرام هستید یک اینستاگرام ایجاد کنید و در آن قالب های مختلفی را به فروش برسانید.
کلیپ های خنده دار
این کلیپ ها طرفداران خاص خود را دارند. اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن کلیپ های خنده دار را قرار دهید.
تصاویر رایگان
اگر تصاویر مختلفی در اختیار دارید آنها را جمع آوری کنید و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار دهید.
خیاطی
در این اینستاگرام می توانید نکات مرتبط با خیاطی را بگنجانید.
سنگ های قیمتی
اگر به این موضوع علاقه مند هستید می توانید اینستاگرامی ایجاد کنید و در آن تصاویر و مطالب مرتبط با سنگ های قیمتی را منتشر کنید.
معرفی محصولات و خدمات
همواره بخشی از محتوای شما در اینستاگرام به معرفی محصولات و خدماتتان اختصاص خواهد داشت. معرفی خدماتی که انجام میدهید و یا محصولاتی که برای فروش در اختیار دارید.
میزان محتواهای اینچنینی در کسبوکارهای مختلف متفاوت است، مسلما اگر یک فروشگاه اینترنتی هستید میزان محتواهایی که به معرفی محصولات اختصاص دارند کمی بیشتر خواهد شد.
حرف اخر در ایده تولید محتوا برای اینستاگرام
امیدواریم این ایده ها برای تولید محتوا اینستاگرام برایتان مفید بوده باشد
الگوریتم رقص گوگل یکی از خلاقانه ترین الگوریتم های گوگل است. راه حلی برای خود گوگل، برای تصمیم گرفتن است. اگر میخواهید راجب این الگوریتم جالب بیشتر بدانید، با سئو بلک همراه باشید. چون به طور خلاصه و بسیار شیوا راجب الگوریتم رقص گوگل توضیح داده است.
الگوریتم رقص گوگل چیست؟
الگوریتم رقص گوگل یا گوگل دنس ممکن است رتبه یک سایت قدیمی تا سر حد مرگ پایین آورده و یک سایت جدید را جایگزین آن کند و به صورت یا بالعکس عمل کند (یعنی رتبه یک سایت جدید را پایین آورده و رتبه یک سایت قدیمی را بهبود بببخشد).
همانطور که گفتم مدارک زیادی از نحوه عملکرد گوگل دنس موجود نیست اما همین مدارک نشان می دهد که هدف گوگل از طراحی این اگوریتم ارائه شانس رتبه بهتر به تمامی وب سایت ها، مخصوصا وب سایت ها جدید است.
چگونه بفهمم که وب سایت در معرض الگوریتم رقص گوگل قرار گرفته است؟
جابه جایی رتبه ای بسیار کوتاه مدت و معمولا چند دقیقه ای. بنابراین اگر تغییر ناگهانی کوتاه مدت ای در رتبه سایت خود مشاهده کردید چه پیشرفت و چه پسرفت احتمالا ترکش های این الگوریتم به شما اصابت کرده است :).
دنس به تنهایی چیز بدی نیست، کاملا طبیعی است و ممکن است هر سایتی دچار آن شود اما معمولا برای سایت های نوپا پیش می آید.
سندباکس
یکی از زمان هایی که وب سایت ها به طور مداوم دچار عدم ثبات رتبه و یا همان رقص گوگل می شوند هنگامی است که وب سایت در سندباکس گوگل قرار دارد. سایت های تازه تاسیس به دلیل آزمون و خطای که گوگل بر روی وب سایت ها جهت سنجش اسپمر بودن و یا نبودن انجام می دهد در سندباکس گوگل قرار میگیرد. بنابراین اگر سایت نوپا به صورت مداوم دچار تغییر رتبه می شود مطمئننا داخل سندباکس است.
تصور کنید به صورت آزمایشی معلم یک کلاس ۲۰ نفره هستید و شرط استخدام شما این باشد که از بین این ۲۰ دانشآموز فقط یک نفر که توانایی و استعدادهای برتری نسبت به بقیه دارد را شناسایی کنید. چه روشی برای پیدا کردن فرد برتر مفید خواهد بود؟ آزمون خیلی سخت آخر سال؟ اگر همه یا چند نفر نمره یکسان بگیرند چه؟ چه شاخصهایی میتوان برای استعداد تعیین کرد؟ وضعیت گوگل هم مشابه این معلم بیچاره است. گوگل باید در هر ثانیه میلیونها صفحهها را بررسی کند و هزاران فاکتور را در نظر بگیرد تا متوجه شود که سایت برتر، کدام است!
حالا فرض کنید رقابت آنقدر شدید شده که چندین سایت مختلف با کلمات کلیدی یکسان کاملاً در یک سطح قرار گرفتهاند؛ الان گوگل باید چه کار کند؟
اینجا دیگر نه فامیلبازی جواب میدهد، نه رشوه دادن به گوگل!
در چنین شرایطی، گوگل آنقدر سایت شما و دیگر سایتهای مشابهتان را میرقصاند، تا بهترین تصمیم را بگیرد!
به عبات علمی تر
فاکتورهایی مانند سرعت سایت، نمایش صحیح در موبایل، رعایت استانداردهای طراحی و نگارشی و … قبل از آنکه سایت شما به کاربران پیشنهاد شود توسط گوگل محاسبه میگردد. ولی فاکتورهای دیگری مانند زمان حضور کاربر در صفحه، نرخ کلیک کاربران بر روی سایت شما، اشتراک گذاری در شبکههای اجتماعی و ثبت دیدگاه تنها پس از ورود کاربر به صفحه قابل محاسبه است.
برای آنکه گوگل بتواند تصمیم بهتری برای مقایسه ارزش و کیفیت صفحات بگیرد باید آنها را در شرایط یکسان قرار دهد.
در واقع الگوریتم رقص گوگل مانند امتحان نهایی هست. به این معنی که گوگل دقیقا میفهمد که سایت شما به چه میزان به کاربر اهمیت داده است. دلیل این جمله این است که گوگل به کاربر اهمیت میدهد. و سایت ها برای بهترین نتیجه دست به بهینه سازی سایت خود میزنند. بهینه سازی هم همون فاکتور هایی(الگوریتم های گوگل) است که گوگل برای راحتی کاربران خود وضع کرده است. و در الگوریتم رقص گوگل به طور کامل متوجه میشود که سلیت ها به چه میزان برای کار بر خود اهمیت داده اندو و جاگاه اصلی سایت را پیدا میکند.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که روزانه بیش از 5 میلیارد سرچ در بستر موتور جستجویگوگل صورت می گیرد. به همین دلیل نشان داده شدن سایت در نتایج جستجو امری بسایر ضروری است . اگر سایت شما در نتایج اول گوگل به نمایش گذاشته نشود ، امکان دیده شدن آن کم بوده و شما در رقابت با کسب و کارهای مشابه خود عقب می مانید. به همین دلیل نیز بررسی وضعیت سایت در نتایج جستجو گوگل و عملکرد آن امری ضروری است.
با ثبت سایت در کنسول گوگل (google search console) شما به بهترین ابزارها و آمارهای ممکن دسترسی پیدا می کنید. در نتیجه می توانید با توجه به آنها در راستای بهبود عملکرد سایت خود تلاش کنید. اما اکنون وقت آن رسیده که به سراغ موضوع اصلی برویم و بررسی کنیم که گوگل سرچ کنسول چیست؟
گوگل سرچ کنسول یک سرویس آنلاین رایگان است که توسط گوگل فراهم شده است. این سرویس در ابتدا با نام گوگل وبمستر تولز معرفی شد. اما در 20 ماه می 2015 نام آن به google search console تغییر کرد. از سرچ کنسول گوگل می توان به منظور کنترل، حفظ و حل مشکلات احتمالی وب سایت خود در هنگام حضور در نتایج جستجو گوگل استفاده کرد. در واقع می توان با اطمینان گفت که هر وبمستر نیاز به ثبت سایت خود در وبمستر تولز دارد.
این ابزار بسیار مهم، رایگان است و گزارشهای کامل و مفیدی درباره سایت ما ارائه میدهد، البته این ابزار گوگل با نامهای رایج: سرچ کنسول گوگل، کنسول جستجو گوگل، وبمسترتولز گوگل نیز شناخته شده است که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.
“کنسول جستجو گوگل” (Google Search Console) که “سرچ کنسول” هم گفته میشود نام جدید “گوگل وبمسترتولز” (Google Webmaster Tools) است، به عبارتی وبمستر تولز نام قدیمی این ابزار گوگل بود که تغییر اسم داده است. هر چند نام آن تغییر کرده و آدرس لاگین آن فرق کرده ولی نسخه قدیمی آن همچنان پابرجاست و به خوبی میشود از آن استفاده کرد.
سوالات پرتکرار درباره گوگل سرچ کنسول
چه زمانی برای استفاده از وبمستر تولز و مشاهده اطلاعات آن در خصوص سایت مناسب است؟ به محض معرفی سایت خود در کنسول گوگل، این سایت اقدام به جمع آوری داده های مربوط به سایت شما می کند. اطلاعات جمع آوری شده می تواند درباره بحث ایندکس شدن سایت، ترافیک سایت، تعداد کلیک هایی که از طریق سرچ گوگل به دست می آید و خیلی موارد دیگر باشد. البته در نظر داشته باشید که تا زمانی که مالکیت سایت خود را تایید نکنید، نمی توانید از این اطلاعات استفاده کنید.
آمار و اطلاعات google search console هر چند وقت یکبار باید مورد بررسی قرار بگیرند؟ به نقش شما در سایت و نیازتان به تحلیل های قرار گرفته در آن بستگی دارد. گوگل توصیه می کند که حداقل هر ماه به سرچ کنسول خود سر بزنید و داده های آن را بررسی نمایید. اما گاهی شما نیاز دارید که این کار را به صورت هفتگی یا حتی روزانه انجام دهید.
تفاوت گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس چیست؟
هر دوی آنها اطلاعاتی ارزشمند درباره سایت شما در اختیارتان قرار می دهند. شما این امکان را خواهید داشت که از طریق گوگل آنالیتیکس نیز به اطلاعات مشابه گوگل وبمستر خود دسترسی پیدا کنید. اما تفاوتی که میان این دو وجود دارد، نوع نگاه آنها به این داده ها می باشد. در google search console شما می توانید ببینید قبل از اینکه یک کاربر وارد سایت شما شده، چه فرآیندی اتفاق افتاده است. اما در google analytics به بررسی اتفاقاتی که بعد از ورود یک کاربر به سایت افتاده است، پرداخته می شود . تفاوت دیگر میان آنها این است که در سرچ کنسول گوگل می توانید بررسی کنید که موتورهای جستجو چگونه روی سایت شما تاثیر می گذارند. اما گوگل آنالیتیکس روی چگونگی تعامل کاربران با سایت شما متمرکز می شود.
گوگل آنالیتیکس یکی دیگر از ابزارهای بسیار مناسب برای تحلیل سایت و بهبود عملکرد آن است. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر می توانید مقاله گوگل آنالیتیک چیست را مطالعه نمایید. آموزش کامل گوگل آنالیتیکس
چقدر زمان می برد تا از طریق کنسول گوگل یک سایت ایندکس شود؟ معمولا بعد از ثبت درخواست برای بررسی و ایندکس کردن سایت در وبمستر تولز، بین چند روز تا چند هفته زمان می برد تا سایت مورد نظر ایندکس شود.
آیا استفاده از google search console می تواند روی سرعت crawl شدن سایت تاثیر بگذارد؟
اگر سایت نوپا است، استفاده از این پلتفرم می تواند به دیده شدن سریع تر سایت توسط گوگل کمک کند. البته شاید سرعت دیده شدن سایت در مقایسه با سایت های پربازدید کمتر باشد، اما در صورتی که سایت خود را به search console معرفی نکنید، این زمان طولانی تر خواهد بود.
داشتن چه رتبه ای در گوگل سرچ کنسول مناسب است؟ در حال حاضر بیش از 600 میلیون وب سایت فعال در جهان وجود دارد . به همین دلیل پاسخ دادن به این سوال می تواند کمی دشوار باشد. رتبه مناسب به موضوعات بسیاری مثل حوزه فعالیت، تعداد رقیبان و موارد این چنینی وابسته است.
بالاخره نوبتالگوریتم کافئین گوگل رسید. اولین نکته ای باید براتوم بگم اینه که این الگوریتم جریمه ندارد و خیالتون از این بابت راحت باشد. و فقط برای بهتر شدن کار شما وب مستر های عزیز است. در ادامه تیم سئو بلک به برسی این الگوریتم و فعالیت هایی که انجام میدهد؛ توضیحاتی داده ایم.
الگوریتم کافئین گوگل چیست؟
الگوریتم گوگل کافئین یکی از آپدیت های موتور جستجوی گوگل است، اما بر خلاف دیگر آپدیت های آن، گوگل کافئین صرفا راه اندازی مجددی از موتور جستجوست. گوگل در این آپدیت به جای اینکه یک به روز رسانی برای سیستم قبلی تولید کند، دست به بازسازی موتور جستجوی خود با هدف کسب سرعت بیشتر، ایندکس بهتر و همینطور نمایش نتایج مرتبط تر زده است.
دلایل ورود الگوریتم گوگل کافئین
گوگل از پایه و اساس موتور جستجوی متن محوری است و به همین دلیل محتوای یک سایت اهمیت زیادی برای گوگل دارد به همین جهت تولید محتوا یک امر اساسی در بهینهسازی سایت میباشد.
زمانی که مدیر سایت یا سئوکار برای بهینهسازی یک سایت اقدام به آنالیز میکند ممکن است در محتوای سایت تغییراتی انجام گیرد.در این نوع تغییرات گوگل باید از تغییرات ایجادشده در یک سایت اطلاع یابد و این دگرگونیهای توسط الگوریتم کافیین تشخیص داده میشود.
نحوه عملکرد الگوریتم کافئین
الگوریتم گوگل کافئین به صورت مداوم و پیوسته در حال پالایش صفحات وب است.به این صورت وب سایت ها را در کمترین زمان ممکن ایندکس مینماید.در گذشته گوگل برای نشان دادن صفحه نتایج از سیستم index استفاده میکرد.این سیستم به صفحات موجود در لیست فهرست خود رجوع میکرد.ولی الگوریتم کافئین به صورت لایو live انجام میگردد. در کسری از هر ثانیه صدها هزار صفحه را در فهرست خود بروز رسانی میکند
میزان کارکرد کافئین به حدی است که میتوان در یک پایگاه داده، در حدود ۱۰۰ میلیون گیگابایت اطلاعات را ذخیره و تا میزان ۱۰۰ هزار گیگابایت نیز اطلاعات آن را هر روز اضافه کرد.
نگهداری این حجم اطلاعات تنها از عهده کافئین ساخته است چرا که وجود ۶۲۵ هزار آیفون با بیشترین ظرفیت می تواند از این اطلاعات نگهداری کند.
اهداف الگوریتم کافئین گوگل
الگوریتم کافئن گوگل نیز همچون سایر الگوریتم هایی که تا به امروز با آن ها آشنا شده اید اهداف و کاربردهای منحصر به فردی را دارا می باشد که از مهم ترین اهداف این الگوریتم می توانیم به افزایش سرعت، افزایش اندازه و ارتباط بین جستجو و نتایج اشاره کنیم.
افزایش سرعت
مهمترین هدف گوگل در الگوریتم کافئین، افزایش سرعت می باشد و انصافا هم با انتشار آن به این هدف رسیده است. سرعت بارگذاری نتایج جستجو نسبت به قبل دو برابر شده و در حالت کلی نیز راندمان کلی گوگل افزایش یافته است. اما هدف از کافئین صرفا افزایش سرعت بارگذاری نتایج نبوده است. گوگل با استفاده از کافئین قصد دارد که سرعت پیدا کردن صفحات جدید را دو برابر کرده و آن ها را هر چه سریعتر به ایندکس خود بیفزاید.
افزایش اندازه
هر چه تعداد صفحات ایندکس شده بیشتر باشد، نتایج بهتری هم می توان از این صفحات انتخاب کرده و در نتایج جستجو نمایش داد. گوگل کافئین سایز ایندکس گوگل را بزرگتر می کند و در بعضی از جستجو ها تعداد نتایج جستجو 50% بیشتر نیز می شود. اگر از نظر حجمی بخواهیم گوگل را با بینگ مایکروسافت مقایسه کنیم، بایست عرض کنیم که بینگ ایندکس بزرگتری دارد.
با اینکه مقایسه سرعت و حجم ایندکس کافئین با سیستم قبلی آسان است، اما مهمترین هدف افزایش ارتباط بین نتایج جستجو و عبارت مورد جستجوی کاربران می باشد. که در الگوریتم برت تاثیر ان را گفتیم در واقع این پارامتر است که تفاوت زیادی را ایجاد می کند.
گوگل در حال کار بر روی الگوریتم هوشمندیست که بهترین نتایج را به کاربران نمایش می دهد. این مسئله به شکل دقیق تر بدین معنیست که ابتدا هدف کاربر از جستجوی یک عبارت را تفسیر کرده و مرتبط ترین وبسایت ها را به او نشان دهد.
الگوریتم کافئین گوگل از مهم ترین الگوریتم هایی می باشد که تا به حال نام آن ها شنیده ای. عملکرد این الگوریتم برای بسیاری از مدیران وب سایت ها و افرادی که در زمینه سئو سایت فعالیت دارند قابل توجه و اهمیت می باشد. فرض کنید یه تغییر کوچک در سایت یک روز زمان برای index شدن نیاز داشت
با سلام به تمام دوسداران سئو و یاران همیشگی سئوبلک به مقاله سئو در شیراز خوشامدید.
در این مقاله به تعریف کوتاهی از سئو سایت و مزایای آن پرداخته ایم. در ادامه از دور کاری در سئو به شما گفته ایم و همچنین خدمات سئو در شیراز از سئوبلک پرداخته شده است.
سئو چیست
سئو » تلفظ واژه « SEO » که مخفف عبارت انگلیسی « Search Engine Optimization » است و به معنی “بهینه سازی موتورهای جستجو” و مفهوم “عملیات و فرایندهای بهینه سازی صفحات وب به منظور ایندکس مناسب آنها و کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجوی وب” (همچون گوگل، بینگ، یاهو، آسک) می باشد.
مزایا سئو
۱- سایت شما از طریق کلمات کلیدی مملو از بازدیدکنندگان هدفمند خواهد شد. ۲- درآمد شما به عنوان یک ناشر افزایش پیدا می کند. ۳- کسب و کار شما پیشرفت بسیاری خواهد داشت. ۴- فروش کالای شما افزایش پیدا می کند. 5- افزایش درامد
دور کاری چیست
در این نوشتار به پرسشدورکاری چیست پاسخ داده می شود. دورکاری یا telecommuting (که تحت عنوانِ کار در خانه هم شناخته میشود) بهعمل انجام تکالیفِ کاری از مکانی به غیر از یک دفتر و از طریق اینترنت و تماس تلفنی گفته میشود. به جای رفت و آمد به محل کار از طریق بعضی از راههای حملونقل، عقیده بر این است که شخص دورکار میتواند از هر جایی که در آن مستقر است، عموما از منزل، به لطف اینترنت کار کند.
دورکاری در سئو
شاید برای شما این سوال به وجود امده باشد که “آیا سئو را میتوان به صورت دور کاری انجام داد؟”
من به عنوان متخصص سئو که به صورت مداوم هفت سال روی این حرفه زمان گذاشته ام، جوابم : قطعا بله است.
دلیل این امر وجود شبکه گسترده اینترنت است و به راحتی میشود از راه دور روی یک سایت خدمات سئو انجام داد و باعث افزایش درامد شد.
تیم سئوبلک که دارای تیمی ماهر و کار کشته است که به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی و پشتیبانی از خدمات سئو در سئوبلک سازگار با جدید ترین اپدیت های 2020 از تمامی شهرهای ایران هستند. مخصوصا در شهر شیراز
خدمات سئو در شیراز از سئوبلک
ما برای جلب رضایت شما عزیزان تمامی آنالیز و مشاوره سایت شما ره به صورت رایگان انجام میدهیم و بر اساس نوع کسبو کار شما نوع درامدی که از سایت حاصل میکنید؛ به شما مشاوره میدهیم که چگونه درامد خود را بیشتر کنید، در صورت رسیدن به توافق برای خدمت به شما عزیزان، به صورت تضمینی خواسته های شما را در سئو سایت انجام میدهیم و این توافق به همراه یک قرارداد برای حسن نیت ما برای خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
منظور از سئو سایت پزشکی(سئو در وبسایت های پزشکی): سئو مخفف سه کلمۀ Search Engine Optimization است که به صورت خلاصه به شکل SEO نوشته میشود. اگر بخواهیم این سه کلمه را به صورت دقیق ترجمه کنیم باید بگوییم «بهینه سازی موتور جستجو» اما ترجمۀ بهتر و رایجتر میتواند عبارت «بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو» باشد. سئو و بهینه سازی سایت پزشکی این است که وب سایت شما در نتایج یک موتور جستجو امتیاز خوبی داشته باشد به عبارت دیگر به مجموعه اقداماتی که وب سایت شما را در نتایج حاصل از جستجوی یک کلمه یا عبارت در موتورهای جستجو در صفحه اول نمایش داده شودSEO گفته می شود.
این مسئله یکی از مهم ترین کارایی سئو می باشد. کمک به وب سایت ها برای بدست آوردن جایگاه مناسب و همچنین بهینه سازی وب سایت با کمک به روند دیده شدن، سرعت بازاریابی آنلاین (دیجیتال مارکتینگ پزشکی) را بیشتر می کند. کاربران زمانی که دراینترنت به دنبال موضوع خاصی می گردند دو حالت دارد یا آدرس وب سایت مورد نظر خود را دارند و مستقیم به سراغ آن می روند و مطالب و خدمات مورد نظرشان را دریافت می کنند و یا اینکه با استفاده از موتورهای جستجوگر به دنبال آدرس وب سایت مورد نظر خود برای دریافت اطلاعات در آن زمینه می گردند. که برای گزینه دوم است که اهمیت بهینه سازی سایت( SEO )خودش را نشان می دهد. موتورهای جستجو بیشترین سهم را درراهنمایی کاربران به وب سایت ها دارند و بیشترین ترافیک وب سایت ها از همین طریق تامین می شود.
مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده میکنند.
هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینکهایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده میشوند، نگاه نمیکنند.
کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما میشود. در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفتهاید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینهی کمتری خواهد داشت.
جستجو بر روی موبایل طی سالهای اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است
اکثر کاربران موتورهای جستجو، بر روی یکی از ۵ پیشنهاد برتر در صفحه نتایج کلیک می کنند. بنابراین برای استفاده ازاین مزیت و به دست آوردن بازدید کننده های وب سایت یا مشتری برای مرکز خدمات درمانی خود باید جزو اولین های لیست باشید.
کاربران به موتورهای جستجو اعتماد می کنند. حضور داشتن شما در موقعیت های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند. اعتماد به وب سایتتان را افزایش میدهد.
(SEO) سئو سایت پزشکی برای تبلیغات اجتماعی وب سایت شما مناسب است. SEO برای اجرای صحیح یک وب سایت مهم است.
تصور کنید در بهترین نقطه شهرتان دارای یک مطب پزشکی هستید. مزیت هایی که برای شما دارد چه چیزهایی می تواند باشد؟ شاید یکی از مزیت های داشتن مطب پزشکی در بهترین نقطه شهر داشتن مشتریان زیاد باشد. قطعا همین است. زمانی که مطب پزشکی شما در بهترین جای شهر باشد بهترین مشتریان از آن شما خواهند شد.
هنگامی که سایت شما در صفحه اول گوگل و در رتبه یک گوگل باشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دقیقا مثل این می ماند که شما در بهترین نقطه شهر و در بین رقبای خود اول هستید. با این وجود مشتریان اول از سایت شما دیدن می کنند و بعد از سایت رقبای شما. و این شانس شما را برای جذب مخاطب و ارائه خدمات تان افزایش می دهد.
(SEO) سئو سایت پزشکی می تواند شما را در صدر این رقابت قرار دهد. اگر دو وب سایت یک چیز مشترک را بفروش برسانند. این بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت برای شما، احتمال داشتن مشتری بیشتر و فروش بیشتری را رقم خواهد زد.
دلیل بعدی که باید سایتمان را سئو کنیم این است که برندمان را قوی کنیم. در واقع ما با سئو می توانیم برند سازی کنیم. زمانی که سایت ما نسبت به رقبای دیگرمان در جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل قرار داشته باشد افراد زیادی به ما اعتماد کرده و از سایت ما دیدن می کنند. به مرور زمان که جایگاه سایت ما در صفحه اول گوگل ثابت شد برندسازی ما خیلی راحت تر انجام می شود. اگر به دنبال تبلیغ در بزرگترین بیلبورد جهان با کمترین هزینه مالی هستید. پیشنهاد من سئو سایت بر اساس قوانین گوگل است.
برخی از امکانات و ویژگی های طراحی سایت پزشکی عبارتند از:
• بخش معرفی پزشک ، مطب یا کلینیک و یا آزمایشگاه (استفاده از خدمات تبلیغ نویسی حرفه ای جهت معرفی مجموعه شما بصورت جذاب و اثرگذار بر مخاطب)
• بخش ارائه ی خدمات و تخصص ها (هر آنچه مخاطبین باید در مورد خدمات و تخصص شما و مجموعه شما بدانند.)
• بخش پرسش و پاسخ : برای ارتباط بیشتر با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی در طراحی سایت پزشکی.
• قرار دان بخشی برای نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران.
• بخش نمونه کارها و خدمات : برای نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی و یا گالری تصاویر و یا فیلم ها و یا نمایش مدارک تخصصی بین المللی
•بخش رزرو نوبت یا نوبت دهی اینترنتی
•بخش مقالات تخصصی جهت آشنایی بیماران و مخاطبین با سطح تخصص پزشکان: این بخش یکی از مهم ترین قسمت سایت شما پزشک عزیز در فرایند سئو و بهینه سازی سایت پزشکی شما میباشد. زیرا اکثر کاربران با جستجوی عبارات مختلف وارد سایت شما خواهند شد.
خدمات ارائه شده سئو سایت پزشکی توسط مجموعه سئو بلک برای پزشکان عزیز طراحی سایت پزشکی با بهترین گرافیک سایت و رعایت استانداردهای سئو ( درصورتی که سایت ندارید و یا از طراحی سایت خود ناراضی هستید و نیاز به طراحی مجدد سایت خود دارید) بدست آوردن کلمات کلیدی مناسب در زمینه کاری شما آنالیز لینک های اسپم و رفع حملا لینکی بصورت هفتگی آموزش سئوی داخلی سایت آموزش بهینه سازی محتوا تحلیل سایت و بدست آوردن مشکلات سایت بهینه سازی سرعت سایت تحلیل وضعیت سایت شما و رقبایی که دارید بهینه سازی ساختار سایت و کدنویسی آن بهینه سازی محتوای سایت (در صورتی که قبلا برای سایت شما محتوا تولید شده است
فرایند بهینه سازی محتوا انجام میشود.) تحلیل رفتار کاربر بر روی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل (تبدیل بازدیدکننده به مشتری) بالا بردن قدرت سایت (Athority) دامین اصلی و صفحات سایت انطباق وضعیت سایت شما با آخرین تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو لینک بیلدینگ اختصاصی و متنوع تبلیغ نویسی حرفه ای محصولات و خدمات سایت شما ارائه پکیج های سوشیال سیگنال مناسب و ارایه راهکارهای فعالیت در شبکه های اجتماعی (برندینگ شخصی و سازمانی) تبلیغات بنری در سایت های مرتبط با حوزه کاری شما پشتیبانی وب سایت به صورت کامل مشاوره در تولید محتوای بهینه (موضوعات پرسرچ و پرمخاطب در جستجوی کاربران) در صورتی که در سازمان خود مدیر سایت دارید تولید محتوای اختصاصی در صورتی که فرصت تولید محتوا ندارید و یا نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه شما وجود ندارد. اگر نیاز به سایتی حرفه ای در حوزه پزشکی دارید و یا سایت پزشکی شما قبلا طراحی شده است و شما از بازدید سایت خود ناراضی هستید و برای افزایش بازدید خود نیاز به انجام سئو سایت پزشکی دارید. با سئو بلک تماس بگیرید. و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.
مرغ مگس خوار یکی از کوچکترین پرندههای دنیاست که سرعت و دقت عمل زیادی دارد. زمانی که مرغ مگس خوار در حال پرواز است، چشم انسان قادر به دیدن بالهای او نیست؛ اما برعکس انسان، این پرنده بسیار تیزبین است و هدف خود را به سرعت شناسایی میکند. مرغ مگسخوار، نزدیکترین هدف را تشخیص میدهد و با سرعتی بسیار زیاد به سمت آن حرکت میکند. این عملکرد در گوگل موجب بروز تغییرات محسوسی در صفحه نتایج جستجوی کاربران شده است. گوگل با راهاندازی الگوریتم مرغ مگس خوار در سال ۲۰۱۳، تاکید خود را بر کلمات کلیدی تعدیل و بر استفاده از زبان طبیعی در نمایش دادهها تمرکز بیشتری کرد. الگوریتم hummingbird گوگل، معنای کلمات کلیدی را جستجو و با کنجکاوی زیادی، محتوای صفحات را بررسی میکند. شاید بتوان بزرگترین نتیجه به کارگیری این الگوریتم را، زبان طبیعی مقالات ذکر کرد.
ورود الگوریتم مرغ مگس خوار به باغ وحش گوگل
فرض کنید که دو سال پیش میخواستید یک مقاله در مورد الگوریتم مرغ مگس خوار بنویسید. برای دیده شدن در نتایج گوگل راهی نداشتید جز اینکه کلمه کلیدی خود (مرغ مگس خوار) را چندین و چند بار در متن تکرار کنید. این کار باعث میشد که کاربر ارتباط خوبی با متن شما برقرار نکند و در نتیجه کیفیت محتوا کاهش یابد.
تکرار بیش از اندازهی عبارت کلیدی در محتوا باعث شد که گوگل برای نشان دادن نتایج موردنیاز کاربر، به جای تمرکز بر کلمه کلیدی، معنا و مفهوم عبارات را معیار خود قرار دهد. الگوریتم مرغ مگس خوار یا Hummingbird راه حلی بود که گوگل در ماه آگوست 2013 معرفی کرد، و با استفاده از آن موفق به درک منظور مخاطبان خود در نتایج جستجو شد. شاید بتوان گفت یکی از مهمترین الگوریتمهای گوگل برای افزایش ارزش تکنیکهای سئو کلاه سفید همین مرغ مگس خوار بوده است.
هدف اصلی الگوریتم مرغ مگس خوار، درک مفهوم و معنای عبارت جستجو شده است
گوگل برای نشان دادن سریع و با دقت نتایج جستو جو از دو ابزار استفاده میکند.
وقتی شما کلمههایی را در گوگل جستجو میکنید، فقط به دنبال یک صفحۀ مشخص نیستید؛ شما در این جستجو به دنبال یک هدف هستید. اینجاست که گراف دانش به داد شما میرسد و احتمال رفتنتان به بیراههها را تا حد خیلی زیادی کم میکند.
گراف دانش گوگل یک سال قبل از الگوریتم مرغ مگسخوار شروع به کار کرد و هدف آن نشان دادن نتایج دقیق و مرتبط، دربارۀ افراد و مکانها و هرآنچه که به آنها مربوط میشد بود. این اطلاعات از سراسر اینترنت و سایتهای معتبر (مثل ویکیپدیا و IMBD) جمعآوری میشوند.
مثلاً وقتی شما نام داوینچی را در گوگل جستجو میکنید، فقط به بیوگرافی داوینچی نمیرسید، شما در سمت راست صفحه نتایج دیگری را هم مشاهده میکنید. این اطلاعات میتوانند تابلوهای معروف این هنرمند، سبک نقاشی، نقاشان هم دوره، نقاشان هم سبک و … باشند.
اما گوگل از کجا میفهمد که این اطلاعات خواستۀ شما را برطرف میکنند؟ در اینجا گوگل از یک امکان فوقالعادۀ دیگر به نام جستجوی معنایی استفاده میکند.
جستجوی معنایی یا Semantic search چیست؟
جستجوی معنایی چیزی فراتر از یک جستجوی کلمه به کلمه است. در جستجوی معنایی دیگر تمرکز روی کلماتی نیست که شما جستجو میکنید، بلکه تمرکز روی معنا و مفهوم کلمات است.
در جستجوی معنایی، گوگل تاریخچۀ جستجوهای شما، محل زندگی و سایر اطلاعات مربوطه را جمع آوری میکند و با توجه به آنها، بهترین نتایج را به شما نشان میدهد. به مثال زیر توجه کنید.
مرغ مگس خوار یک فرصت است
مرغ مگسخوار به تمام صاحبین وب سایت ها این پیام مهم را داد که گوگل ازین پس به درک عبارات مورد جستجو و محتوای سایت ها می پردازد. مفاهیم را به هم ارتباط داده تا بهترین نتایج جستجو را ارائه دهد، بنابراین آنها دیگر نبایست به فکر هماهنگی صد در صد عنوان صفحات یا متن خود با کلمات کلیدی باشند.
مهمترین نکته برای صاحبین وبسایت ها در این تغییر و تحول اینست که آن ها به فکر زبان طبیعی نوشته های خود باشند. مرغ مگس خوار تلنگری برای اسپمرهاست تا از این پس به زبان خود کاربران، محتوا تهیه کنند.
وبسیات هایی که ماهرانه سوالات کاربران را پیدا می کنند و پاسخ به آنها را نیز با دقت منتشر می کنند، توسط گوگل به عنوان منابع مرتبط شناسایی می گردند. وقتی محتوای سایت شما، به عنوان یک محتوای مرتبط با موضوع جستجو شناسایی می شود، فرصتی برای سایت شما ایجاد می گردد که نه تنها در نتایج جستجو رتبه خوبی کسب کند، بلکه بتواند در پنل های دانش گوگل نیز نمایش داده شود. امروزه با توجه به تغییراتی که موتورهای جستجو کرده اند، اولویت اصلی سئو می بایست درک خواسته کاربران در نتایج جستجو باشد. برای رسیدن به این هدف باید ترکیبی از فاکتورهای رابطه مستقیم با کاربران، جستجوی کلمات کلیدی و آنالیز موضوعات مورد جستجو را سر لوحه کار خود قرار داد تا سایت شما بیشترین نمایش را در موتورهای جستجو کسب کند.
آیندۀ جستجوها در اینترنت؛ با حضور افتخاری مرغ مگس خوار
گوگل در سال 1394 جستجوی صوتی خود را برای زبان فارسی فعال کرد و از آن زمان تا کنون مدام در حال بهبود و توسعۀ آن بوده و تمرکزش را بر روی فراگیری زبانه محاورهای هم قرار داده است. اما این چه ربطی به مرغ مگسخوار دارد؟ از آن جایی که درک جملات مختلف و برداشت درست از مفهوم آنها لازمۀ جستجوی صوتی است، پس میتوان گفت که در آینده مرغ مگس خوار سختگیری بیشتری به خرج خواهد داد
به طور خلاصه الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چه تغیراتی به مجود اورده است
بطور کلی رپورتاژ سایت یا رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری منتشر میشود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهندهلینک فالو میشود . تیتر رپورتاژ آگهییا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبر ها در صفحه اول سایتهای خبری قرار میگیرد و مهم اینکه این خبر تبلیغاتی از سایتهای منتشر کننده حذف نمیشود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد . همچنین بدلیل اینکه کاربران به این بصورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا میشود اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشد . همچنین در صورت انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها معتبر میتواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.